התאמה של שירותים לצורכי העסק
בין אם אתם מחפשים זמני תגובה מהירים או שאתם מחפשים מומחים בעלי ידע מעמיק על המוצר, שירות Customer Care מספק שירותים שונים בהתאם לצרכים שלכם.
אדמינים ב-Google Workspace יכולים לקבל תמיכה במגוון ערוצים. לכניסה כאדמין לעזרה ולניהול משתמשים. בנוסף לכך, תוכלו להתחבר לעזרה מהקהילה שלGoogle Workspace Administrator.
תשובות לבעיות הקשורות במוצרים, חיובים ועוד עבור אנשים שאינם אדמינים ב-Google Workspace ניתן למצוא בעזרה של Google.
בין אם אתם מחפשים זמני תגובה מהירים או שאתם מחפשים מומחים בעלי ידע מעמיק על המוצר, שירות Customer Care מספק שירותים שונים בהתאם לצרכים שלכם.
כל הרישיונות של Google Workspace מגיעים עם תמיכה סטנדרטית, שאותה ניתן לשדרג לתמיכה מתקדמת או תמיכת פרימיום כדי לקבל זמני תגובה מהירים יותר ושירותים נוספים.
למומחי התמיכה הטכנית בתוכניות התמיכה המתקדמת והפרימיום יש ידע מעמיק על המוצר וכלי ניתוח משופרים, אשר מובילים לתמיכה יעילה יותר.
זמני התגובה המהירים ביותר יחד עם מחויבות גבוהה יותר למציאת פתרון ורמה גבוהה יותר של מומחיות טכנית. בעיקרון, כל מה שאתם צריכים כדי לספק רשת בטחון לאפליקציות הקריטיות של העסק שלכם.
זמני תגובה של 15 דקות לפניות בעדיפות P1, כדי להאיץ פתרון בעיות לצרכים עסקיים קריטיים.
עבודה עם מנהל חשבון טכני (TAM) ייעודי, שיסייע במאמץ האופרטיבי ובשמירה על תקינות הפלטפורמה ועל יציבות המבנה.
שוחחו עם מומחים טכניים בעלי ידע מתקדם על המוצר כדי לפתור כל בעיה.
גישה למאות מעבדות הדרכה של Google Workspace.
בדיקות רבעוניות של יועצים מהימנים לניהול חוויית תמיכת לקוחות וזיהוי מדדים תפעוליים מרכזיים לשיפור מתמיד.
עובדים עם צוות שמכיר את האפליקציות והמערכות שלכם באמצעות תמיכת לקוחות מבוססת-הקשר.
בוחרים את השירות שיענה טוב יותר על צורכי העסק, ומתאימים אותו בצורה טובה יותר עם Value-Add Services.
זמני תגובה מהירים, וגישה לעדיפות בתמיכה מסביב לשעון. כלול במהדורת Enterprise של Google Workspace.
המינוי ב-Google Workspace כולל תמיכה סטנדרטית.
תמיכה יזומה ומותאמת אישית לצרכים הקריטיים ביותר של העסק.
זמני תגובה מהירים יותר, ועדיפות בתמיכה מסביב לשעון. הירשמו למהדורת Google Workspace Enterprise, הכוללת את שירות התמיכה המתקדמת ושירותים נוספים.