שוקלים לעבור ל-G Suite? שאלות נפוצות שיעזרו לכם להחליט

אתם כבר לקוחות של G Suite? היכנסו אל דף התמיכה.

סינון לפי קטגוריה
    • יותר
    • פחות

סקירה כללית

  • מה ההבדל בין G Suite לבין האפליקציות ש-Google מציעה בחינם?

    במסגרת G Suite תקבלו מספר שירותים עסקיים נוספים שאינם כלולים באפליקציות הבסיסיות ש-Google נותנת לצרכן בחינם. השירותים האלו כוללים אימייל עסקי עם שם החברה שלכם, אחסון נוסף בענן בנפח גדול פי שניים ב-Gmail ו-Drive, תמיכה מסביב לשעון בטלפון ובאימייל, זמן פעילות מובטח בשיעור של 99.9% באימייל העסקי, תאימות ל-Microsoft Outlook, תכונות אבטחה מתקדמות נוספות כגון אימות דו-שלבי וכניסה יחידה וניהול מלא של חשבונות המשתמשים.

  • האם ניתן לקנות רק חלק מהאפליקציות ב-G Suite?

    לא. כשאתם נרשמים ל-G Suite, אתם מקבלים גישה לקבוצה של אפליקציות משולבות שפועלות יחד באופן מלא. למשל, תוכלו לקבל הודעה ב-Gmail ולהמיר אותה מיד לאירוע ביומן. כשאתם מוסיפים הערה ב-Docs, Sheets או Slides, שותפי העריכה מקבלים באופן אוטומטי התראות באימייל. בקליק אחד תוכלו להתחיל פגישת וידאו ב-Hangouts מתיבת הדואר הנכנס או מהיומן. שימוש בכלים האלו כחבילה שלמה משפר את הפרודוקטיביות ומספק לעסק שלכם תמורה מרבית. עם זאת, תוכלו לקנות את החבילה ולהשתמש רק בשירותים שתבחרו.

  • האם ניתן להחליף תוכנה נוכחית ב-G Suite?

    גילינו שרבים מהלקוחות שלנו מצליחים לחסוך את הצורך בחבילות הפרודוקטיביות הקיימות שלהם ומסתמכים אך ורק על G Suite ליצירת קבצים מסוגים שונים, כולל מסמכי טקסט, גיליונות אלקטרוניים ומצגות. תוכלו לעבוד על הקבצים האלו בזמן אמת יחד עם אנשים אחרים, ולשמור אותם ב-‎Google Drive‎ בענן. האפליקציות של G Suite מותאמות לכל סוגי המכשירים. בניגוד ליישומים מסורתיים למחשב השולחני, כאן אין צורך בהתקנת תוכנה. G Suite גם תואם לקבצים שנוצרים בתוכניות אחרות כמו Microsoft Office‏.

מוצרים

Gmail

  • במה שונה Gmail שב-G Suite מ-Gmail שמוצע בחינם?

    תכונות Gmail ב-G Suite כוללות אימייל מותאם אישית (‎@yourcompany.com), כתובות אימייל קבוצתיות ללא הגבלה, זמן פעילות מובטח בשיעור של 99.9%, נפח אחסון גדול פי שניים מזה שבגרסת החינם של Gmail, אפס מודעות, תמיכה מסביב לשעון בטלפון ובאימייל, G Suite Sync for Microsoft Outlook ועוד.

  • האם למשתמש אחד יכולות להיות כמה כתובות אימייל?

    כן. משתמש יכול ליצור כתובות אימייל חלופיות כגון support@yourcompany וכך יהיו לו כתובות אימייל רבות. לכל משתמש יכולות להיות עד 30 כתובות אימייל חלופיות.

  • האם ניתן להעביר את הדואר הקיים ל-G Suite?

    כן. אנחנו מעמידים לרשותכם כלי העברה כדי שתוכלו להעביר את האימיילים הישנים שלכם מסביבות ישנות כמו Microsoft,‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎IBM®‎ Notes® ‎‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‏ומערכות אימייל אחרות. מידע נוסף על הכלים הזמינים לכם להעברת נתונים ל-G Suite, אפשר למצוא בדף העברת הנתונים של הארגון שלך למערכת G Suite.

יומן Google

  • האם אפשר ליצור יומן קבוצתי?

    כן. ניתן ליצור יומן שיהיה נגיש לכל האנשים בארגון (או לקבוצת משנה של משתמשים). לדוגמה, ייתכן שתרצו ליצור יומן קבוצתי עבור אירועים כגון חופשות צוות ופגישות קבועות.

  • האם ניתן להעביר ולסנכרן את כל היומנים שלי?

    כן. אפשרויות להעברת יומן זמינות עבור סוגים רבים של יומנים, כולל ®Microsoft ו-®IBM. מידע נוסף על הכלים הזמינים לכם להעברת נתונים ל-G Suite, אפשר למצוא בדף העברת הנתונים של הארגון שלך למערכת G Suite. מעוניינים ש-Microsoft Exchange יפעל בתיאום עם יומן Google? אם כן, כדאי לעיין ב כלי לשיתוף וסינכרון יומנים. למידע נוסף על סינכרון בין יומן Google ל-IBM Notes, יש להיכנס לדף אפשרויות בהעברת נתונים מ-IBM Notes.

  • האם יומן Google כולל תזכורות על אירועים?

    כן. כברירת מחדל, יומן Google מציג תזכורת קופצת עשר דקות לפני אירוע. ניתן לשנות את מועדי התזכורות בהגדרות של יומן.

Hangouts Meet

  • האם ניתן לצרף לשיחה אנשים מחוץ לארגון?

    בהחלט. למעשה, ניתן לשתף קישור אחד עם כל משתתפי הפגישה וכך הם יכולים להצטרף אליה בקלות.

  • מה בנוגע לאבטחה של תוכן השיחה?

    התוכן שלכם בטוח. כל שיחות הווידאו והאודיו ב-Meet מוצפנות. המשתמשים יכולים להצטרף באופן מאובטח גם אם הם נמצאים במקום אחר.

  • האם נדרש שירות של צד שלישי כדי לחייג ולהצטרף לשיחה?

    לא. במהדורת ‏G Suite Enterprise‏, יש לכם אפשרות להוסיף מספר טלפון וקוד PIN לכל פגישה ואין צורך בהגדרה נוספת. פרטים נוספים זמינים במאמר הצטרפות בטלפון.

Drive

  • אילו סוגי קבצים ניתן להעלות ל-Drive?

    ניתן להעלות ל-Google Drive קבצים מכל סוג, ולהמיר סוגים מסוימים של קבצים לפורמט המסמכים של Google‏ שמותאם לאינטרנט: Docs, ‏Sheets או Slides.

  • איזה נפח אחסון מקבלים ב-Google Drive?

    כל משתמש מקבל נפח אחסון של 30GB ב-Gmail וב-Drive. ניתן לשדרג לנפח אחסון בלתי מוגבל (חשבונות עם פחות מ-5 משתמשים מקבלים נפח אחסון של 1TB למשתמש) בתשלום נוסף. לחצו כאן לעיון בתוכניות התמחור והתשלומים של G Suite.

  • מה ההבדל בין Drive ב-G Suite לגרסת החינם של Drive?

    בגרסת Drive ב-G Suite המשתמש מקבל נפח אחסון גדול פי שניים, תמיכה מסביב לשעון בטלפון ובאימייל, יכולות שיתוף ותכונות דיווח מתקדמות. ניתן לשדרג לנפח אחסון בלתי מוגבל (חשבונות עם פחות מ-5 משתמשים מקבלים נפח אחסון של 1TB למשתמש) בתשלום נוסף. לחצו כאן לעיון בתוכניות התמחור והתשלומים של G Suite.

Docs

  • האם ניתן להשתמש ב-Docs במצב לא מקוון?

    כן. התכונה הזו זמינה בדפדפן Chrome. אם אינכם משתמשים עדיין ב-Chrome, כדאי לכם לנסות אותו - הוא ניתן בחינם וקל להתקנה.

  • האם ניתן לשתף קובצי Docs באופן חיצוני?

    כן. אפשר לשנות את ההגדרות של כל מסמך ומסמך כדי להעניק לכל מי שתבחרו גישה כעורך, צופה או מגיב.

  • האם ניתן להמיר מסמכים קיימים ל-Docs?

    כן. ניתן להמיר סוגים רבים ושונים של קבצים לפורמט של Google Docs. הקובץ המקורי יישאר ללא שינוי.

Currents‎

  • האם ניתן לקבוע אם פוסטים ציבוריים מ-Currents יופיעו בדף הפרופיל?

    כן. בהגדרות Currents‎ ניתן לקבוע אם הפוסטים שפורסמו ב-Currents יופיעו בפרופיל או יוסתרו.

  • כיצד נשמרת הפרטיות של פרופילי המשתמשים?

    מנהלי מערכת יכולים להגדיר ברירת מחדל כדי לחסום את הצגתם של פרופילי משתמשים בתוצאות חיפוש ציבוריות באינטרנט. כמו כן, ניתן להיעזר בפקדי משתמש רבים כדי להגביל את החשיפה של חלק גדול מהמידע הנכלל בפרופילים.

  • האם צוותים יכולים להגדיר שיחות חברתיות כפרטיות?

    כן. קהילות פרטיות מציעות שכבת אבטחה נוספת, כך שרק משתמשים מהארגון שלכם יוכלו להצטרף. כל פריט שתפרסמו יהיה מוגבל לארגון - בין אם אלו עיצובים של גרסת הביטא של המוצר שלכם ובין אם אלו הערות של הצוות מחוץ למשרד.

Hangouts Chat

  • יש לי רעיון לבוט. איך מתחילים?

    ריכזנו כמה משאבים מועילים בדף למפתחים.

  • איך אפשר להשתמש בכל האפשרויות האלה בגרסה הישנה של Hangouts, זו שנמצאת בחשבון Gmail שלי?

    כדי לספק חווית שימוש חלקה למשתמשי Chat, הגרסה הקלאסית של Hangouts תמשיך להיות זמינה ותהיה תואמת ל-Hangouts Chat.

  • איך מתחילים להשתמש ב-Chat כבר עכשיו?

    לקוחות קיימים של G Suite נהנים מ-Chat בחינם. אפשר להתחיל כבר עכשיו. פשוט לוחצים כאן.

Sheets

  • באילו נוסחאות תומך Google Sheets?

    Google Sheets תומך בנוסחאות תאים שאפשר בדרך כלל למצוא ברוב החבילות של גיליונות אלקטרוניים למחשב שולחני. ניתן להשתמש בנוסחאות האלו כדי ליצור פונקציות שמטפלות בנתונים ולחשב מחרוזות ומספרים.

  • האם ניתן להשתמש במקשי קיצור ב-Sheets?

    כן. מקשי קיצור רבים זמינים ב-Google Sheets והם פועלים תמיד. הם דומים למקשי קיצור רבים שיש להניח שהשתמשתם בהם בעבר.

  • האם ניתן להמיר גיליונות אלקטרוניים אחרים ל-Google Sheets?

    כן. ניתן להמיר קבצים מסוגים רבים לפורמט של Google Sheets. הקובץ המקורי יישאר ללא שינוי.

Forms

  • האם אנשים צריכים חשבון ב-G Suite כדי למלא טפסים?

    לא. כל אחד יכול למלא טפסים ב-Google Forms.

  • האם אוכל להגדיר טופס כפרטי עבור החברה שלי בלבד?

    כן. הגדרות השיתוף של Google Forms מאפשרות לקבוע בקלות מי יוכל להציג ולערוך את הטפסים.

  • האם Google Forms יכול להתמודד עם מספר גדול של תשובות?

    כן. Google Forms יכול להתמודד עם אותה כמות נתונים כמו Google Sheets, ונכון לעכשיו Google Sheets יכול להתמודד עם שני מיליון תאים של נתונים. זו כמות עצומה של נתונים.

Slides

  • אילו תכונות מציע Google Slides?

    ניתן לשרטט תרשימים ודיאגרמות, להוסיף אובייקטים וצורות, לעצב טקסט ותמונות, להפעיל הנפשות ולבצע עוד הרבה פעולות אחרות.

  • האם ניתן להמיר מצגות אחרות ל-Slides?

    כן. ניתן להמיר קבצים מסוגים רבים לפורמט של Google Slides. הקובץ המקורי יישאר ללא שינוי.

  • כיצד מתבצעת עריכה משותפת?

    עריכה משותפת פירושה שמספר אנשים יכולים לעבוד על אותו שקף בו-זמנית. באמצעות הרשאות השיתוף אפשר לקבוע מי יוכל לצפות בשקף ולערוך אותו, והיסטוריית גרסאות מאפשרת לחזור לגרסאות קודמות.

Sites

  • האם מבקרים חיצוניים יכולים לגשת אל אתר חברה?

    כן. אנשים מחוץ לחברה יכולים לגשת אל האתר שלכם, גם אם אין להם חשבון G Suite. תוכלו גם לבחור בהגבלת גישה באמצעות הגדרות שיתוף.

  • האם אפשר להמשיך להשתמש בגרסה הקודמת של Google Sites?

    אם החברה שלכם משתמשת בגרסה קודמת כלשהי של Google Sites, תוכלו להמשיך ולהשתמש בה. פשוט המשיכו לערוך ולשתף את האתרים שיצרתם באמצעות Google Sites, כמו שעשיתם עד עכשיו.

  • האם ניתן לרכוש דומיין דרך Google?

    Google יכולה לעזור לכם לרכוש דומיין דרך אחד מהשותפים שלנו לאירוח דומיינים. בזמן ההרשמה יש לבחור באפשרות 'קנה דומיין חדש'. לאחר מכן נדריך אתכם לאורך התהליך, כדי לעזור לכם להגדיר את G Suite עבור הדומיין החדש.

App Maker

  • איך מתחילים להשתמש ב-App Maker?

    ניתן להיעזר במסמכי העזרה שלנו למפתחים ולקרוא את המדריך לתחילת העבודה כאן.

  • האם לקוחות Google for Education יכולים להשתמש ב-App Maker?

    בהחלט כן. מנהל המערכת בארגון שלכם יכול להפעיל את App Maker למשתמשים דרך מסוף הניהול.

  • איזו תמיכה מקבלים ב-App Maker?

    App Maker מציע תמיכה טכנית מסביב לשעון והתחייבות לרמת השירות. למידע נוסף.

מסוף לניהול מערכת

  • כיצד אוכל להיכנס למסוף הניהול שלי?

    תוכל לגשת למסוף הניהול שלך בכתובת admin.google.com. הזן את כתובת הדואל והסיסמה שלך כדי להיכנס, והמסוף יופיע.

  • מהם חשבונות משתמשים?

    חשבונות משתמשים מספקים לאנשים שם וסיסמה לצורך כניסה ל-G Suite, והם גם משמשים ככתובת אימייל. ניתן ליצור גם חשבונות שישמשו כרשימות דיוור, ולתת לאנשים כתובות אימייל חלופיות.

  • האם אפשר לשנות את האזורים לשמירת נתונים לפי יחידה ארגונית (OU)?

    כן. אפשר לפצל את המיקום של הנתונים הכלולים לפי OU. אין הגבלות לגבי מספר הפיצולים או לגבי מספר הפעמים שניתן לבקש להעביר נתונים. מידע נוסף

כספת

  • מהו eDiscovery?

    גילוי אלקטרוני, או eDiscovery, הוא תהליך של חיפוש ואחזור מידע בפורמט אלקטרוני. הוא מועיל בסוגיות משפטיות ומונע אובדן נתונים עקב תחלופת עובדים.

  • מה קורה לנתונים בחשבונות שנמחקו?

    אם מוחקים משתמש, כל הנתונים המשויכים לחשבונו של המשתמש יוסרו מ-Google. כעיקרון, Google ממליצה להשעות חשבונות משתמשים במקום למחוק אותם.

  • כיצד ניתן לקנות את G Suite עם הכספת?

    מהדורות ‏G Suite Business‏ ו-G Suite Enterprise כבר כוללות את הכספת. כשתתחילו להשתמש בגרסת הניסיון החינמית של G Suite, תוכלו לבחור באחת מהמהדורות האלו ולקנות אותה מתוך המסוף לניהול המערכת. לחלופין, ניתן לפנות אל מחלקת המכירות לצורך הקנייה.

תוכן לנייד

  • האם השימוש בניהול מכשירים ניידים כרוך בתשלום נוסף?

    לא. התכונה 'ניהול מכשירים ניידים' כלולה ב-G Suite מפני שנושא האבטחה חשוב לנו מאוד ואנו רוצים לוודא שאתם מוגנים כמו שצריך.

  • האם ניהול מכשירים ניידים מותאם ל-Android ול-iOS?

    כן וכן. מנהלי מערכת יכולים לאכוף את המדיניות במכשירי Android ו-iOS, כך שהעובדים יכולים לבחור במכשיר שנוח להם לעבוד בו.

  • איך מתחילים לנהל מכשירים ניידים?

    הירשמו לגרסת ניסיון של G Suite בחינם. אם אתם כבר משתמשים ב-‏‏G Suite‏, למדו להפעיל את הניהול של מכשירים ניידים ממסוף הניהול.

תמחור

  • מה ההבדלים בין המהדורות השונות של G Suite?

    ל-G Suite יש שלוש מהדורות: Basic, ‏Business ו-Enterprise. מהדורת Basic כוללת שטח אחסון בגודל 30GB למשתמש, מהדורת Business כוללת שטח אחסון ללא הגבלה ויכולות שמירה בארכיון ומהדורת Enterprise כוללת אמצעי בקרה מתקדמים נוספים ויכולת התאמה אישית. לחצו כאן להשוואה בין המהדורות של G Suite.

  • האם אפשר לנסות את G Suite בחינם?

    כן. לקוחות חדשים יכולים לנסות את G Suite בחינם במשך 14 ימים. נרשמים לגרסת הניסיון תוך דקות ספורות ויוצרים עד 10 חשבונות לחברי הצוות. אנחנו זקוקים לפרטי החיוב שלכם כדי להגדיר את החשבון, אבל החיוב יתבצע רק אחרי תקופת הניסיון. בכל נקודת זמן ניתן לבטל את המינוי. מומלץ לנסות לפחות 3 משימות שאתם מעוניינים לבדוק, למשל עבודה משותפת על מסמכים ב-Docs, קיום פגישת וידאו ב-Hangouts Meet או בדיקת אימייל ב-Gmail מהנייד. כך תוכלו להפיק את מלוא התועלת מתקופת הניסיון.

  • איך קונים את G Suite?

    איך מתחילים? נרשמים ל-G Suite באינטרנט או יוצרים קשר עם צוות המכירות שלנו. כשנרשמים דרך האינטרנט, מקבלים באופן אוטומטי תקופת ניסיון של 14 ימים. אנחנו זקוקים לפרטי החיוב שלכם כדי להגדיר את החשבון, אבל החיוב יתבצע רק אחרי תקופת הניסיון. בכל נקודת זמן ניתן לבטל את המינוי. גרסת הניסיון מוגבלת ל-10 משתמשים לכל היותר. אם תוסיפו יותר מ-10 משתמשים במהלך תקופת הניסיון, גרסת הניסיון תסתיים ותתחילו לשלם על השימוש.

  • החלטנו לא לקנות את G Suite. איך מבטלים את גרסת הניסיון?

    ניתן לבטל את המינוי מתי שרוצים. פשוט נכנסים לקטע 'חיוב' במרכז השליטה של מסוף הניהול. אם תבטלו במהלך תקופת הניסיון שנקבעה ל-14 ימים, לא תחויבו. במאמר הזה במרכז העזרה ניתן לקבל מידע נוסף.

  • כמה עולה להגדיר את G Suite ולהתחיל את המעבר?

    במדריך ההגדרה תלמדו איך להגדיר את G Suite ולהעביר את המידע שלכם, ללא עלות נוספת. זקוקים לעזרה? אתם מוזמנים לפנות אל צוות התמיכה שלנו. אתם לא רוצים להתעסק בכל מה שקשור להגדרה ולמעבר של החברה שלכם? פנו אל חבר בתוכנית ‏Google Partners‏ למידע נוסף על השירותים המוצעים והעלויות שלהם.

  • באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם ל-Google?

    אפשר לשלם על המינוי ל-G Suite בכרטיס אשראי בינלאומי. Google מקבלת תשלומים בכרטיסי האשראי הבאים: Visa‏,‏ Mastercard ו-American Express. יש מקומות שבהם ניתן גם לשלם בהוראות קבע ישירות מחשבון הבנק (נקרא גם 'חיוב ישיר').

  • האם אפשר לשלם מראש לשנה שלמה ב-G Suite במקום תשלומים חודשיים?

    התוכנית השנתית מוצעת במדינות מסוימות בלבד. בדף התמחור והתשלומים מופיע פירוט של המדינות שבהן התוכנית השנתית מוצעת.

  • מי מוגדר כמשתמש מבחינת התמחור?

    כל כתובת אימייל מותאמת אישית (name@yourcompany) מוגדרת כמשתמש. אפשר ליצור כתובות אימייל חלופיות, כך שלמשתמש אחד יהיו כתובות אימייל רבות. כתובות אימייל קבוצתיות (כגון support@yourcompany) אינן נחשבות כמשתמשים. לכל משתמש יכולות להיות עד 30 כתובות אימייל חלופיות.

  • אם יוצרים כתובות אימייל חלופיות לקבוצות, האם הן מוגדרות כמשתמשים וייגבה עבורן תשלום? כמה כתובות אימייל חלופיות יכול משתמש לנהל?

    לא. כל משתמש יכול ליצור כתובות אימייל חלופיות וכך יהיו לו כתובות אימייל רבות. לכל משתמש יכולות להיות עד 30 כתובות אימייל חלופיות.

  • האם העלות של G Suite כוללת דומיין?

    לא. העלות של דומיין נפרדת מהעלות של G Suite. במהלך ההרשמה תציינו את הדומיין שבו תרצו להשתמש לאימייל העסקי שלכם. אם עדיין אין לכם דומיין, תוכלו לקנות אחד מ-Google בתוספת תשלום.

  • האם Google מקבלת תשלומים במטבעות שונים?

    כן. כשאתם מגדירים לראשונה את החיוב, אתם בוחרים במדינה שבה העסק שלכם פועל ובמטבע לתשלום. אמצעי התשלום שבהם תוכלו להשתמש ייקבעו על סמך המדינה שתבחרו. הפעילו שיקול דעת בבחירת המדינה והמטבע, שכן לא תוכלו לשנות את ההגדרות האלו מאוחר יותר.

אבטחה

  • כיצד Google שומרת על האבטחה של הנתונים ומונעת גישה לא מורשית אליהם?

    G Suite נבנה מן היסוד כדי לצמצם את הסכנות הייחודיות למערכות ענן. הסטנדרטים של Google לביצועים ולמהימנות חלים על עסקים, בתי ספר ומוסדות ממשלתיים בכל העולם.
    הטכנולוגיה, קנה המידה והגמישות של התשתית שלנו מעניקים יתרונות אבטחה ייחודיים ללקוחותינו. הרשת המקיפה של מרכזי הנתונים שלנו מבוססת על שרתים המותאמים אישית למטרותינו, אשר מריצים את מערכת ההפעלה שלנו כדי לשמור על אבטחה וביצועים גבוהים. Google שולטת בכל מערך החומרה שלה, וכך יש לנו אפשרות להגיב במהירות לכל איום או סכנה שעלולים להתעורר.
    Google‎‏ מעסיקה מומחי אבטחה מקצוענים להגנה על הנתונים שלכם, כולל כמה מהמומחים המובילים בעולם בתחומי אבטחת מחשב. כמו כל הצוותים ב-Google, הצוות הזה מיישם חידושים בעקביות כדי ליצור עתיד בטוח יותר, לא רק למיליארד המשתמשים של Google, אלא גם לארגונים עסקיים.
    ל-Google יש מוניטין מעולה בהגנה על נתוני המשתמשים. אנו מגינים על הנתונים מפני סכנות חיצוניות וגם מפני איומים מבפנים. בנוסף, אנו מגבילים מאוד את הגישה הפנימית לנתוני המשתמשים ועוקבים אחריה. הקבוצה הקטנה של עובדים המורשים לגשת לנתונים כפופה לאמצעי אימות קפדניים, רישום מפורט וסריקת פעילות שמאפשרת לנו לזהות גישה לא מורשית על ידי ניתוח הפרטים ביומני הרישום.
    השילוב הייחודי של אנשים, טכנולוגיה וגמישות שומר על אבטחת הנתונים שלכם ב-Google. למידע נוסף, ניתן לקרוא סקירה טכנית בנושא אבטחה ב-‏G Suite‏‎‎.

  • האם G Suite עומדת בדרישות התאימות שלי?

    Google תכננה את G Suite עם תקנים מחמירים מאוד של פרטיות ואבטחה, המבוססים על השיטות המומלצות בתחום. באופן כזה אנו עוזרים ללקוחות שלנו לטפל בדרישות התאימות והרגולציה שלהם. Google מציעה התחייבויות חוזיות חזקות בנוגע לבעלות על נתונים, שימוש בנתונים, אבטחה, שקיפות ואחריות.
    ‏Google‎‏ עוברת בקביעות מספר ביקורות בלתי-תלויות של גורמי צד שלישי. המבקרים הבלתי-תלויים בודקים את אמצעי הבקרה שבהם אנו משתמשים במרכזי הנתונים, בתשתית ובתפעול שלנו. דוגמאות לביקורות ולסטנדרטים:
    ‎SOC1™‎‏,‏ (SSAE-16/ISAE-3402)‏,‏ ‎SOC2™‎‏,‏ ‎SOC3™‎‏,‏ ISO27001‏,‏ ISO 27018:2014 ו-FedRAMP.
    מידע נוסף על האישורים שלנו זמין בקטע אבטחה ואמון.
    רבים מהשירותים של G Suite תואמים גם את חוק ‏HIPAA‏ האמריקני (חוק היבילות ואחריות הדיווח של ביטוח בריאות).
    ניתן להשתמש ב-G Suite for Education בהתאם לחוקים ולתקנות החשובים לבתי ספר.

  • האם G Suite תואם את חוק HIPAA?

    G Suite תומך בתאימות של לקוחות לחוק היבילות ואחריות הדיווח של ביטוח בריאות (HIPPA) של ארה"ב, שמסדיר את אמצעי ההגנה על מידע רפואי מוגן (PHI), את השימוש בו ואת חשיפתו. לקוחות שכפופים לחוק HIPAA ורוצים להשתמש ב-G Suite לצורך עיבוד או אחסון של מידע רפואי מוגן, חייבים לחתום על תיקון לשותף עסקי עם Google‏. פרטים נוספים על תאימות לחוק HIPAA בשימוש עם ‏G Suite‏.

  • כיצד מגיבה Google לבקשות מצד הממשל לקבלת נתונים?

    אנו מכבדים את הפרטיות והאבטחה של הנתונים שאתם מאחסנים ב-Google, ומכך נובעת הגישה שלנו שלפיה אנו מספקים נתונים בהתאם לדרישות המשפטיות שצוינו לעיל. כאשר אנו מקבלים בקשה כזו, הצוות שלנו בודק את הבקשה כדי לוודא שהיא עומדת בדרישות המשפטיות ובמדיניות של Google. באופן כללי, על מנת ש-Google תסכים למסור נתונים, הבקשה חייבת להתבצע בכתב, לכלול חתימה של נציג מורשה מטעם הרשות המבקשת ולהתבסס על חוק רלוונטי. אם אנו סבורים כי הבקשה מקיפה מדי, ננסה לצמצם אותה. למידע נוסף, ניתן לקרוא את דוח השקיפות של ‏Google‎‏.

  • האם Google מצפינה את הנתונים שלי?

    נתוני הליבה שהלקוחות מעלים או יוצרים בשירותי G Suite מוצפנים במצב חוסר פעילות, כפי שמתואר במאמר זה במרכז העזרה.
    ההצפנה מתרחשת בזמן כתיבת הנתונים לדיסק והלקוח אינו נדרש לבצע פעולה כלשהי. Google מצפינה נתונים עם מפתחות הצפנה שונים, גם אם הם שייכים לאותו לקוח. הנתונים מוצפנים באמצעות תקן הצפנה מתקדם (AES) של 128 סיביות ומעלה.
    ‏Google‎‏ מצפינה נתוני ליבה של G Suite גם כאשר הם נמצאים "במעבר", בין שהם עוברים דרך האינטרנט בין הלקוח ל-Google ובין שהם עוברים בתוך Google, במעבר שלהם בין מרכזי נתונים. אנו מצפינים את הנתונים העוברים בין Google לבין הלקוחות באמצעות HTTPS עם סודיות העברה.

  • האם אני צריך להשתמש בכלים של צד שלישי כדי לשמור על אבטחת הנתונים שלי בתוך Google?

    Google כוללת ב-G Suite את כל תכונות האבטחה הנדרשות לרוב הלקוחות. מהדורות G Suite Business ו-G Suite Enterprise כוללות כמה תכונות אבטחה נוספות, כמו ניהול של ביקורת אחסון מתקדמת ב-Google Drive ומפתחות אבטחה בכל קנה מידה. בכל התוכניות, למנהלי מערכת של ארגונים מכל גודל יש שליטה מלאה ב-G Suite על תצורת המערכת והיישומים דרך מרכז שליטה יחיד במסוף הניהול.
    למנהלי המערכת יש גישה מיידית לכלים מתקדמים, כולל תכונות אימות כמו האימות הדו-שלבי והכניסה היחידה, או כללי מדיניות לאבטחת אימייל כמו אכיפת TLS (אבטחת שכבת התעבורה), IRM ו-DLP (מניעת אובדן נתונים). את כל הכלים האלו ניתן להגדיר במהירות ובקלות.
    ללקוחות עם דרישות אבטחה מיוחדות שהתכונות הבסיסיות של G Suite לא מספיקות להם, יצרנו שוק של שותפים שמשלימים את היכולות שלנו.

  • הארגון שלנו כפוף לדרישות של האיחוד האירופי בדבר הגנה על נתונים. האם נוכל להשתמש ב-G Suite?

    כן. ל-Google יש בסיס לקוחות גדול מאוד באירופה. Google מספקת ללקוחותיה יכולות ומחויבויות חוזיות שמיועדות באופן ספציפי לעזור להם לעמוד בדרישות של האיחוד האירופי להגנה על נתונים, ובהנחיות בסעיף 29 של צוות המחקר (Working Party). G Suite מציע סעיפים חוזיים במודל האיחוד האירופי‎‎ וכן תיקון לעיבוד נתונים‎‎. בנוסף, G Suite נבדק ונמצא מתאים לשימוש עם עקרונות האבטחה של ממשלת בריטניה עבור "חומרים רשמיים (כולל חומרים רשמיים-רגישים)‎‎‎‎".

הגדרה

  • האם אפשר להעביר אימיילים ישנים, אירועים ביומן ואנשי קשר אל G Suite?

    כן, תוכלו להעביר את כל הנתונים מהאימיילים, מאנשי הקשר ומהיומן שלכם אל G Suite. באפשרותכם להעביר את הנתונים שלכם ושל חברי הצוות שלכם, או להניח לחברי הצוות את להעביר את הנתונים שלהם בעצמם. ל-G Suite יש כלים להעברת נתונים מ-Microsoft® Exchange‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏,‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ®Outlook‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ או ™Office 365‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏,‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ ‎‎‎IBM®‎‎Notes®‎‎ ומערכות אימייל אחרות. מידע נוסף על הכלים הזמינים לכם להעברת נתונים ל-G Suite, אפשר למצוא בדף העברת הנתונים של הארגון שלך למערכת G Suite.

  • האם הדואר יושבת בזמן המעבר?

    לא. תמשיכו לשלוח ולקבל הודעות אימייל כרגיל. כדי להשתמש ב-Gmail עם G Suite, עליכם להגדיר את הדומיין שלכם (רשומות ה-MX) כך שיעביר את זרימת הדואר לשרתי הדואר של Google. הפעולה דומה לרישום של כתובת דואר חדשה ברשות הדואר, כדי שכל הדואר יישלח לכתובת החדשה שלכם. לאחר שהשינויים ברשומות ה-MX ייכנסו לתוקף (תוך 72 שעות לכל היותר), תתחילו לקבל ולשלוח אימייל דרך חשבון G Suite שלכם. עד שהשינויים ייכנסו לתוקף, תקבלו ותשלחו הודעות אימייל דרך המערכת הישנה.

  • האם המעבר ישפיע על האתר הנוכחי? האם אפשר לארח בו אתר?

    לא. המעבר לא ישפיע על האתר הנוכחי שלכם. ההגדרה של G Suite לא מחייבת לשנות את ספק האירוח הנוכחי שלכם באינטרנט. אמנם G Suite אינו ספק לאירוח באינטרנט, אך תוכלו ללמוד על הפתרונות של Google לאירוח באינטרנט באמצעות Google Cloud Platform.

  • האם ניתן להשתמש בדומיין קיים עם G Suite? אין לנו דומיין. מה עלינו לעשות?

    השימוש ב-G Suite מחייב דומיין. שם הדומיין מופיע אחרי www.‎ בכתובת האתר שלכם. אם כבר יש לכם דומיין, הזינו אותו בתהליך ההרשמה ל-G Suite. (תתבקשו לאמת שאתם הבעלים של הדומיין). אם אין לכם דומיין או שאתם רוצים להשתמש בדומיין אחר עם G Suite, במהלך ההרשמה תוכלו לקנות מ-Google דומיין לפי בחירתכם (אם הוא זמין).

  • האם אדם אחר יכול להגדיר את G Suite עבור הארגון שלי?

    כן, אפשר לעבוד עם שותף של ‏G Suite‏. השותפים הם חברות מנוסות לשירותי IT שיסייעו לכם להעריך, להתאים אישית ולפרוס את G Suite, ולאחר מכן להתחיל להשתמש במוצר. הן גם יכולות לספק הדרכה, ניהול נתונים ותמיכה שוטפת. אם יש לכם שאלות לגבי הגדרת G Suite, תוכלו גם לפנות לצוות התמיכה של G Suite. התמיכה מוצעת במספר שפות, בכל יום ובכל שעה.
    מידע על ההגדרה, תבניות של הודעות ומשאבים לפריסה ולניהול שינויים זמינים באתר ההגדרה.

ניהול

  • האם ניתן לנהל מכשירים ניידים ב-G Suite?

    כן. ניתן לנהל את המכשירים הניידים של הארגון, ללא צורך בשרת מקומי לניהול ניידים, באמצעות המסוף של ממשק Google למנהלי מערכות. התכונה ניהול מכשירים ניידים (‏MDM‏) מאפשרת לאכוף מדיניות מכשירים על הניידים בארגון ולבצע פעולות כגון מחיקה מרחוק של ניידים של משתמשים.

  • האם ניתן לנהל דומיינים מרובים באמצעות G Suite?

    אם הארגון שלכם קונה שם דומיין חדש או עובד עם דומיינים מרובים, תוכלו להוסיף את כל הדומיינים לחשבונכם ללא עלות נוספת. לאחר מכן המשתמשים יוכלו לקבל זהויות באחד או יותר מהדומיינים האלו, ולשתף שירותים כחלק מארגון אחד. את הדומיינים אפשר לנהל ממסוף ניהול אחד. אפשר גם להוסיף דומיין כדומיין נפרד או ככינוי של דומיין, בהתאם לאופן השימוש בו.

  • האם ניתן להעניק הרשאות מנהל למשתמשים אחרים?

    כן. לא משנה מה גודל הארגון שלכם, מומלץ לחלק את האחריות על ניהול המשתמשים והשירותים בין קבוצה נבחרת של משתמשים מהימנים. תוכלו להעניק למשתמש הרשאות ניהול על ידי הקצאה של אחד מהתפקידים הזמינים של מנהל המערכת. הקצאת תפקיד למשתמש מעניקה לו גישה למסוף הניהול שלכם. ניתן להפוך משתמש למשתמש-על שיכול לבצע את כל המשימות שבמסוף הניהול. תוכלו גם להקצות למנהל מערכת תפקיד שמגביל את המשימות שהוא יכול לבצע. לדוגמה, להתיר לו רק ליצור קבוצות, לנהל הגדרות שירות או לאפס סיסמת משתמש.

  • האם יש לי אפשרות לשלוט בגישה של משתמשים לתכונות או לשירותים מסוימים?

    בהתחלה, מרבית השירותים מופעלים לכל המשתמשים שלכם. במסוף הניהול תוכלו להשבית שירותים שאתם רוצים למנוע את גישת המשתמשים אליהם, או להתאים אישית את אופן הפעולה של השירותים. יש לכם אפשרות להפעיל אותן הגדרות לכולם, או להחיל מדיניות ייחודיות על משתמשים שונים. לדוגמה, תוכלו להפעיל את Hangouts רק לצוות התמיכה, או לאפשר רק למחלקת השיווק לשתף באופן ציבורי אתרים שנוצרים באמצעות ‎Google Sites‎.