חבילה אחת עם כל הכלים שאתם צריכים כדי לבצע את עבודתכם.

הדגמה
Apps Launchpad

תקשורת

בעזרת אימייל עסקי, יומנים משותפים ושיחות ועידה בווידאו, הצוות שלכם שומר על קשר צמוד בכל מקום.

שיתוף פעולה ואחסון

יצירה, עריכה, שמירה ושיתוף של מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות בדפדפן ובין מכשירים.

הדגמה

עבודה משותפת קלה מתמיד עם G Suite.

קבלת החלטות משותפות במהירות.

ביומנים משותפים אפשר לראות מתי אחרים פנויים, לקבוע פגישות ולשלוח להם הזמנות אוטומטיות באימייל.

בלחיצה אחת אפשר להפוך פגישה לשיחת ועידה בווידאו מכל מחשב, טלפון או טאבלט שהמצלמה הופעלה בהם.

שיתוף מסך מאפשר לכל הצוות לסקור את העבודה ולקבל החלטות במקום.

Hangouts Call

עריכה משותפת בזמן אמת.

אפשר לעבוד יחד על מסמכים‏,‏ גיליונות אלקטרוניים ומצגות במכשירים שונים, עם או בלי חיבור לאינטרנט.

עבדו על מסמך אחד עם חברי צוות או עם אנשים מחוץ לחברה שלכם. ניתן לראות שינויי עריכה בשעה שאחרים מקלידים, לתקשר באמצעות צ'אט מובנה ולשאול שאלות בתגובות.

אנשים רבים יכולים לעבוד בו-זמנית, וכל שינוי נשמר באופן אוטומטי.

Docs

אחסון ושיתוף קבצים בענן.

העבודה שלכם נשמרת במקום מרכזי אחד ויש לכם גישה מאובטחת אליה מהמחשב, מהטלפון או מהטאבלט.

אפשר להזמין בקלות אחרים להציג קובץ, להוריד ולערוך אותו יחד, בלי להשתמש באימייל לשיתוף הקובץ.

עדכונים של הקבצים נשמרים ומאוחסנים אוטומטית ב-Drive כדי שכולם יראו תמיד את הגרסה העדכנית ביותר.

Drive

הנתונים והמכשירים שלכם מאובטחים.

בעזרת אפשרויות אבטחה כמו אימות דו-שלבי וכניסה יחידה תוכלו להגן על הנתונים של הארגון, ולהשתמש בתכונה ניהול מכשירים ניידים כדי להגן על הנתונים במקרה של אובדן מכשיר או עזיבת עובד.

ניתן לשמור בארכיון את הודעות האימייל והצ'אטים של הארגון, ולקבוע את פרק הזמן לשמירתם.

מסוף ניהול מרכזי מאפשר להגדיר בקלות את האבטחה, ו-Google מציעה תמיכה בטלפון או באימייל בכל יום ובכל שעה.

מסוף לניהול מערכת

נסו את ‎G Suite‎ בחינם.

אין צורך בהורדת תוכנה או בכרטיס אשראי.

לניסיון חינם