הלוגו של Drive

קחו את Drive לעבודה

כל העבודה שלכם מאובטחת וזמינה מכל מקום לשיתוף בקלות
התכנית החודשית כוללת אחסון בלתי מוגבל*

יצירת קשר

לעבוד ללא מגבלות

 

Google Drive כולל אפשרויות אחסון גמישות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. סנכרון כל הקבצים של העסק מכל מכשיר (מחשבים, טלפונים וטאבלטים), כולל קובצי Microsoft Office, יאפשר לכם להשתמש בהם בקלות ובכל שעה.

אחסון קבצים וסנכרון מכשירים ב-Drive

Google Drive כולל עשרות תכונות אבטחה קריטיות שנועדו לעזור לכם לשמור על הזמינות והאבטחה של הנתונים ולדאוג לכך שהם יישארו בשליטתכם. הנתונים שלכם שייכים לכם. הכלים שלנו יאפשרו לכם לשלוט בהם ולהחליט איך ועם מי לשתף אותם. רשת מרכז הנתונים שלנו מספקת אבטחה יוצאת דופן ומבטיחה 99.9%* גישה אמינה לנתונים שלכם במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365.25 ימים בשנה (ממש כך: ללא מנוחה, אפילו בשנה מעוברת).

*הסכם רמת השירות מבטיח 99.9% זמינות ללא זמן השבתה מתוכנן.

תמונה של נעילה בטוחה של קבצים ב-Google Drive

ניתן לגשת לעבודה שלכם ב-Drive ממחשב, מטאבלט או מטלפון, כולל ממכשיר ה-Android או ה-iOS המועדף עליכם, באינטרנט או במצב לא מקוון. תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של יותר מ-40 פורמטים פופולריים של קבצים באמצעות Drive, כולל סרטונים, תמונות, מסמכי Microsoft® Office, גיליונות אלקטרוניים וקובצי PDF, ללא צורך בתוכנה מיוחדת או עלויות נוספות. אפשר גם לערוך קובצי Microsoft Word,‏ PowerPoint®‎ ו-Excel®‎ באינטרנט ובמכשירי iOS ו-Android.

גישה לקבצים ב-Drive מכל מקום גם בנייד

שתפו קבצים בנפח של עד 5TB עם כל מי שתרצו, גם אם אין לו חשבון ב-Google. הגדרות השיתוף מאפשרות לכם להחליט איך לשתף קבצים - תנו הרשאה לצפייה, לתגובה או לעריכה, כך תשלטו בעניינים ותימנעו מגרסאות מרובות וממיזוג קבצים.

דוגמה לשיתוף קבצים ושיתוף עריכה ב-Google Drive

בטוח, מאובטח, אמין

 
מרכז נתונים מאובטח של Drive

Google Drive ומרכזי הנתונים שלנו נבדקו ועומדים בתקנים SSAE 16 / ISAE 3402 Type II SOC 2 וקיבלו אישור ISO 27001. בתחומים או אזורים גאוגרפיים הכפופים לתקנות ספציפיות, Google Drive (לאחר אימות הדומיין) תומך ב-FISMA,‏ FERPA ו-HIPAA ופועל בהתאם לעקרונות הפרטיות של Safe Harbor.

לוח בקרה של Drive למנהלי IT/מערכת לניהול מכשירים ומשתמשים

Google Drive הוא כלי איכותי ונוח לשימוש שמאפשר לחברות לנהל משתמשים, לשמור על אבטחת המכשירים באמצעות התכונה 'ניהול מכשירים ניידים', להגדיר הרשאות שיתוף ולהפיק תובנות קריטיות באמצעות כלים מתקדמים של ביקורת ודיווח.

סמל נעילה להצפנת נתונים ב-Google Drive

Google Drive כולל עשרות תכונות אבטחה קריטיות המתוכננות במיוחד כדי לשמור על הבטיחות והאבטחה של נתונים ולדאוג לכך שהם יישארו בשליטתכם. התכונות כוללות הצפנה של הנתונים במעבר מהמכשיר שלכם ל-Google, במעבר בין מרכזי הנתונים של Google ובאחסון שלהם בנייד שלכם.

דוגמה לתמיכה ב-Google Drive בטלפון, בצ'אט ובאימייל

Google Drive כולל תמיכה מסביב לשעון – בטלפון, בצ'אט ובאימייל. אנחנו כאן כדי לוודא שתהיה לכם גישה לתכנים בעבודה ולעזור לכם להצליח.

פשטות וביצועים

 

מיליוני אנשים משתמשים ב-Google Drive בבית ובעבודה. הודות למעבר חלק בין חשבונות, אנשים יכולים לעבור בקלות בין החשבון העסקי לחשבון הפרטי שלהם, תוך שמירה על אבטחת המידע והקבצים העסקיים שלהם.

מעבר קל בין חשבונות ב-Google Drive

סוף לחיפושים הארוכים אחרי מסמך חשוב אחד בין כל הקבצים שלך. ערוך חיפוש למציאת הקובץ המתאים תוך שניות, גם אם זו תמונה או קובץ PDF עם הערות בכתב יד. זיהוי אוטומטי של OCR ותמונות הם פתרון הקסם של חיפוש Google.

פונקציונליות החיפוש של Google Drive בפעולה

הכספת של Google מאפשרת חיפוש בכל התכנים ב-Drive וייצוא ל-eDiscovery. זוהי דרך חכמה לאסוף את מה שהצוות המשפטי שלך צריך למטרות תאימות ולמנוע אובדן נתונים כתוצאה מתחלופת עובדים.

Google eDiscovery

נועד לעבודת צוות

 
דוגמה לשיתוף קבצים ושיתוף עריכה ב-Google Drive

ניתן לשמור קובצי עבודה או תיקיות ב-Drive, לגשת אליהם מכל מכשיר ולשתף אותם באופן מיידי עם חברי צוות, לקוחות או שותפים. אפשר גם לשתף קבצים עם אנשים שאינם משתמשים ב-Google Drive. אין עוד צורך לשלוח קבצים מצורפים או לבזבז זמן במיזוג גרסאות שונות של קבצים. Drive משפר את תהליכי העבודה של העסק שלכם.

דוגמה לשיתוף עריכה במסמכי Drive בזמן אמת

Google Drive ו-Google Docs מאפשרים לכם לעבוד יחד על אותו מסמך בזמן אמת, וההערות שלכם על כל קובץ נותנות הקשר לשיחה, כך שאין צורך יותר לבזבז זמן בחילופי דוא"ל מייגעים.

דוגמה לעדכוני פעילות ב-Google Drive

הישארו מעודכנים במה שקורה בצוות שלכם בעזרת עדכוני פעילות אוטומטיים שמציגים בפניכם מי ערך קבצים משותפים ומתי בוצע כל שינוי. מאחר שניתן לנהל בקלות גירסאות קודמות של מסמכים וקבצים, תוכלו לחזור לגירסאות קודמות של קובץ ולעקוב אחר כל שינוי שנעשה בו.

להגיע רחוק יותר עם Google

 
סמלי אפליקציות ב-Google Drive

ב-Google Drive אתם מקבלים גישה אל G Suite, שכולל את Forms‏,‏ Sites‏,‏ יומן Google‏,‏ Docs‏,‏ Sheets‏,‏ Slides‏,‏ Hangouts‏,‏ Google+ ועוד. כל הפתרונות ליעילות צוות נמצאים במקום אחד.

דוגמה לשיתוף עריכה בווידאו ובטלפון ב-Drive

העוצמה של התוכן גבוהה עוד יותר כאשר אפשר להיפגש כדי לדון בו או להציג אותו לראווה. צרו קשר עם אנשים בצוות שלכם, לקוחות ושותפים באמצעות סרטון HD, הודעה קולית או טקסט רב-כיווניים. תוכלו לחסוך זמן וכסף על נסיעות, ועדיין ליהנות מכל היתרונות של פגישות פנים אל פנים.

תמונה של דוגמאות לאפליקציות של צד שלישי ל-Drive

חשבונות בניהולו של דומיין יכולים להשתמש במאות אפליקציות משולבות, כולל DocuSign לחתימות אלקטרוניות, LucidCharts לתרשימים ו-Smartsheets לניהול פרויקטים, על מנת לבצע יותר דברים ב-Drive.

בחרו את התוכנית שמתאימה לכם

השבועיים הראשונים הם עלינו :)

Drive Enterprise

שיתוף עריכה בתוכן מבוסס ענן
המוצע בנפרד מ-G Suite.

אפשר לנסות בחינם
  • USD $8 לכל משתמש פעיל + USD $0.04 ל-1GB*
  • אין מגבלות על אחסון
  • השירות כולל את Google Docs‏,‏‏‏‏ ‏‏Sheets ו-Slides לתקופת זמן מוגבלת
  • עם אישור Privacy Shield
  • מחויבויות לעיבוד נתונים
  • תמיכה בטלפון ובאימייל מסביב לשעון
  • אמצעי בקרה מבחינת אבטחה, פרטיות ותאימות
  • ניהול משתמשים ברמת החברה
  • מסוף ניהול מרכזי
  • ביקורת ודיווח
  • אחסון קבצים מ-Drive בכספת של Google לצורך eDiscovery
  • מניעת אובדן נתונים מ-Drive

G Suite

סדרת כלי פרודוקטיביות לעסק, הכוללת את Drive‏‏‏ ובנוסף את Gmail‏‏‏,‏ יומן‏‏‏,‏ Hangouts ועוד.

אפשר לנסות בחינם
  • USD $10-$25 לחודש לכל משתמש
  • אין מגבלות על אחסון (אלא אם מספר המשתמשים קטן מ-5, ואז כל משתמש מקבל TB 1‎)
  • Google Docs‏,‏ Sheets ו-Slides
  • עם אישור Privacy Shield
  • מחויבויות לעיבוד נתונים
  • תמיכה בטלפון ובאימייל מסביב לשעון
  • אמצעי בקרה מבחינת אבטחה, פרטיות ותאימות
  • ניהול משתמשים ברמת החברה
  • מסוף ניהול מרכזי
  • ביקורת ודיווח
  • אחסון של קבצים מ-Drive, אימיילים מ-‏Gmail וצ'אטים מ-Hangouts Chat בכספת של Google לצורך eDiscovery
  • מניעת אובדן נתונים מ-Drive ומ-Gmail
  • כתובת אימייל עסקית ב-Gmail
  • יומנים משותפים
  • שיחות ועידה קוליות ובווידאו
  • העברה מאובטחת של הודעות בצוות

* הלקוח יחויב וישלם את כל החיובים לפי (א) מספר המשתמשים הפעילים של הלקוח בחודש, וגם לפי (ב) הכמות של שטח האחסון שנוצל בחודש (בכל הדומיין של הלקוח, ב-GB). "תקופת החיוב" היא החל מהיום הראשון בחודש הקלנדרי הקודם ועד ליום האחרון בו. "משתמש פעיל" הוא משתמש קצה (א) שהתחבר לחשבון כדי להשתמש ב-Google Drive לפחות פעם אחת במהלך החודש או (ב) שהנתונים שלו סונכרנו עם Google Drive לפחות פעם אחת במהלך תקופת החיוב. השימוש של הלקוח בשירותים יימדד על ידי Google והתוצאה תהיה סופית וקובעת.

מיליוני עסקים כבר הצטרפו: